OLDTIMER TIPS

  Oldtimers, Vintage & Classics


CCDA - Classic Car Drivers Association

 
select country website
Oldtimertips Belgie/ Belgique
Oldtimertips Nederland
Oldtimertips Deutschland
Oldtimertips France - Belgique
Classic Car Tips United Kingdom
Classic Car Tips United States of America
Classic Car Tips Europe

   Dé Website met een hart voor Oldtimers, klassiekers, retro en vintage.

 
 
Win Vrijkaarten
 
Oldtimer foto´s
 
Nieuw op de markt
 
ICONS of elegance magazine
 
 
Pre-War Markt
 
40-Fifties Markt
 
60-Seventies Markt
 
Youngtimers Markt
 
Supercars Markt
 
Moderne Auto Markt
 
 
Evenementen
 
Foto´s
 
Specificaties
 
Oldtimer Experten
 
Musea
 
Clubs-Verenigingen
 
 
CCDA Leden voordelen
 
Schrijf in voor de CCDA nieuwsbrief
 
voeg een evenement toe
 
voeg een museum toe
 
voeg een club toe
 
 
 
TripMaster
 
E & R Classic Cars Holland, THE Oldtimer and Classic Car specialist
 
Summer Marathon
 
Vredestein Classic Tyres
 
Meor
 
Meguiar´s
 
LePlan-Vermeersch
 
gespecialiseerd in "Classic Fords"
 
Abarth Works Museum - Guy Moerenhout Racing
 
Romantik Hotels
 
 
 
 
 
 
 
 

Oldtimer Musea Belgie

Uitgebreide Classic Car en Retro-Vintage Musea gids.
Plaats ook jouw museum GRATIS in de uitgebreide museagids : klik hier

 
 
  1  2  3  4  5  
 

De nieuwe Audi RS 5 Coupé

De nieuwe Audi RS 5 Coupé

- GT combineert esthetiek met dagelijkse bruikbaarheid
- Krachtige en efficiënte V6-biturbo met 600 Nm koppel
- Audi Sport-directeur Winkelmann: “Meer power en hogere efficiëntie.”

De nieuwe Audi RS 5 Coupé is het eerste Audi Sport-model in de nieuwe RS-designtaal. Zijn compleet nieuw ontwikkelde 2.9 TFSI Biturbo levert 331 kW (450 pk) en een koppel van 600 Nm. De standaard quattro-vierwielaandrijving verdeelt het vermogen over de vier wielen.

“De nieuwe Audi RS 5 Coupé is de GT onder de RS-modellen van Audi Sport. Deze performante coupé verenigt een elegant design met een hoog dagelijks gebruiksgemak. Zijn V6 Biturbo werd volledig nieuw ontwikkeld en levert meer power bij een hogere efficiëntie”, zo zegt Stephan Winkelmann, directeur van Audi Sport GmbH, over het nieuwe model.

Bij het ontwerp van de RS 5 Coupé lieten de designers zich inspireren door opmerkelijke motorsportdetails van de Audi 90 quattro IMSA GTO. Massieve luchtinlaten met RS-typische honingraatstructuur domineren de voorzijde van de nieuwe Audi RS 5 Coupé. Het Singleframe-radiatorrooster is duidelijk breder en vlakker dan bij het basismodel. Naast de koplampen bevinden zich extra zijdelingse luchtinlaten en -uitlaten, de optionele Matrix-ledkoplampen onderscheiden zich door een verdonkerde behuizing. De krachtige welvingen boven de met 15 mm verbrede wielkasten beklemtonen het quattro-DNA visueel.

Voor sportieve accenten zorgen de RS-specifieke diffusor, de ovale eindpijpen van het RS-uitlaatsysteem en een extra spoilerrand. De RS 5 Coupé staat standaard op lichtmetalen 19-duimsvelgen, optioneel zijn ook 20-duimers beschikbaar. Designpacks in glanzend zwart, carbon en mat aluminium breiden de individualiseringsmogelijkheden uit. Met een lengte van 4.723 mm is de nieuwe Audi RS 5 Coupé 74 mm langer dan zijn voorganger.

De door Audi nieuw ontwikkelde 2.9 TFSI V6-biturbomotor garandeert een aanzienlijke dosis extra kracht en een hogere efficiëntie, begeleid door een ongeëvenaarde sportieve RS-klank. Hij levert een vermogen van 331 kW (450 pk). Zijn maximumkoppel van 600 Nm (170 Nm meer dan bij het vorige model) is beschikbaar over een ruim toerentalbereik van 1.900 tot 5.000 t/min. Het topmodel uit de A5-familie sprint in 3,9 s van 0 tot 100 km/u, met het optionele RS Dynamic-pack haalt hij een topsnelheid van 280 km/u. Beide turbo’s van de 2.9 TSI-motor zijn centraal tussen de cilinderrijen geplaatst. Voor een spontaan responsgedrag wordt de aangevoerde lucht via een dubbel circuit naar de turbo’s en de verbrandingsruimtes geleid. Het B-cyclus-verbrandingsprocedé met centrale directe injectie verzekert een ongeziene efficiëntie onder de RS-modellen. De kortere compressiefase van dit procedé maakt een motorwerking met een duidelijk hogere geometrische compressieverhouding mogelijk. In combinatie met een normale, maar in verhouding tot de compressiefase langere expansiefase ontstaan op die manier rendementsvoordelen en wordt de efficiëntie van de motor verhoogd. Gemeten volgens de NEDC-rijcyclus bedraagt het gemiddelde brandstofverbruik van de V6 Biturbo 8,7 l/100 km (197 g CO2/km). Dat betekent een verhoging van de efficiëntie met 17 % tegenover het vorige model. Daarenboven profiteert de nieuwe RS 5 Coupé ook van een duidelijke gewichtsverlaging. Hij zet 1.655 kg op de weegschaal, 60 kg minder dan voordien. Optioneel is het dak in carbon met zichtbare vezelstructuur verkrijgbaar.

De kracht van de biturbo wordt via een sportief afgeregelde achttraps tiptronic met geoptimaliseerde schakeltijden naar de permanente vierwielaandrijving quattro met middendifferentieel gestuurd. De aandrijfkracht wordt asymmetrisch in 40:60-verhouding over de voor- en achteras verdeeld, wat een dynamische handling met optimale trekkracht en maximale veiligheid garandeert. Als optie levert Audi Sport een sportdifferentieel op de achteras.

De voorwielophanging gebruikt een geoptimaliseerde vijfarmige constructie. Achteraan vervangt een ophanging met vijf armen de trapeziumconstructie van het vorige model, wat de sportieve rijeigenschappen en de wendbaarheid ten goede komt. Tegelijk neemt ook het comfort gevoelig toe. Met het standaard RS-sportonderstel ligt de nieuwe Audi RS 5 Coupé duidelijk dichter bij de weg dan het seriemodel. Als alternatief biedt Audi Sport het RS-sportonderstel plus met Dynamic Ride Control (DRC), keramische remmen en de dynamische stuurinrichting met RS-specifieke afstelling aan. Via het standaard rijdynamiekregelsysteem Audi drive select kan de bestuurder zijn persoonlijke rijervaring individueel configureren, bijvoorbeeld voor meer dynamiek of een hoger comfort.

Het zwart afgewerkte interieur van de nieuwe Audi RS 5 Coupé is bijzonder hoogwaardig en sportief uitgerust. Details zoals de RS-sportzetels met optioneel honingraatmotief in fijn nappaleder en het met leder beklede en onderaan afgevlakte RS-multifunctiesportstuur beklemtonen het karakter van de uiterste performante coupé ook in het interieur. De zetels, het stuur, de drempellijsten en de schakelpook zijn voorzien van een RS-opschrift. Specifieke RS-weergaves in de Audi virtual cockpit informeren de bestuurder over de bandenspanning, het koppel en de g-krachten. Bij het bereiken van de toerentalgrens wordt de bestuurder met een signaal aangespoord om op te schakelen. Het RS Design-pack voegt rood als contrastkleur toe aan het interieur. De hoogtepunten van het pakket zijn een afwerking in alcantara van het stuur, de schakelpook en de kniesteunen, rood afgeboorde veiligheidsgordels en voetmatjes met RS-logo. Exclusief voor de RS 5 Coupé biedt Audi Sport de koetswerkkleur Sonoma Green metallic aan.

Een omvangrijk infotainmentaanbod zorgt voor een maximum aan informatie en entertainment aan boord. Het optioneel verkrijgbare MMI Navigatie plus-systeem met MMI touch omvat ook de Audi connect-module, die de nieuwe RS 5 Coupé via LTE met het internet verbindt. De vast in de auto geïntegreerde Audi connect SIM garandeert gedurende drie jaar onbeperkt dataverkeer voor de connect-diensten inclusief roaming voor heel Europa. Via de optioneel bestelbare WLAN-hotspot krijgen de inzittenden met hun mobiele toestellen toegang tot het internet. De Audi smartphone interface geeft bepaalde apps via Apple CarPlay of Google Android Auto weer in een apart MMI-menu. De bediening verloopt moeiteloos en intuïtief dankzij de natuurlijke spraakbediening, de zoekfunctie met vrije tekstinvoer en het multifunctiestuur. Een touchpad in de middenconsole maakt het mogelijk om te zoomen, te scrollen en karakters in te voeren. Andere high-end technologieën zoals het head-up display en tot 30 rijbijstandssystemen verhogen de veiligheid, het comfort en de efficiëntie. Het intelligente samenspel van de systemen vormt een belangrijke volgende stap op de weg naar autonoom rijden.

Van de eerste generatie van de Audi RS 5 Coupé werden sinds 2010 wereldwijd meer dan 13.000 exemplaren aan klanten geleverd. De nieuwe generatie van de performante coupé maakt in juni 2017 zijn opwachting bij de verdelers in Europa.

Meer weten? Een verdeler in de buurt zoeken? www.audi.be

Tekst & Foto: © Audi


---

911 voor de weg en de competitie
de nieuwe Porsche 911 GT3

911 voor de weg en de competitie - de nieuwe Porsche 911 GT3

Wereldpremière in Genève: Atmosferische motor met meer power en onderstel uit de motorsport Dinsdag 7 maart 2017 — Prestaties zoals in de motorsport, systematische lichtgewichtconstructie en een ongefilterd rijgevoel – daarvoor staat de Porsche 911 GT3. De nieuwe generatie van de radicale 911 viert op het 87e internationale autosalon van Genève zijn wereldpremière en legt een nog nauwere link tussen dagelijks gebruik en circuit. Centraal in de doorontwikkeling van het model staat de nieuwe vierliter-boxermotor. De hoogtoerige atmosferische motor met 368 kW (500 pk) stamt haast ongewijzigd uit de rasechte racewagen 911 GT3 Cup. Het herwerkte onderstel met achterasbesturing en de systematische lichtgewichtconstructie garanderen dat het motorvermogen in uitstekende dynamische prestaties wordt vertaald. De 911 GT3 werd ontwikkeld op hetzelfde testcircuit en gebouwd op dezelfde productielijn als de racewagens van het merk. Zo schuilt er opnieuw motorsporttechnologie van Porsche in een sportwagen met toelating voor de openbare weg.

De meeste Porsche GT-sportwagens worden door hun bestuurder ook op het circuit gebruikt. Met een gewicht-vermogenverhouding van 3,88 kg/kW (2,86 kg/pk) speelt de nieuwe 911 GT3 zijn troeven daar maximaal uit. Met de standaard PDK-zevenversnellingsbak met dubbele koppeling, die speciaal op de GT is afgestemd, accelereert de volgetankt 1.430 kg zware tweezitter vanuit stilstand in 3,4 s naar 100 km/u. Zijn maximumsnelheid bedraagt 318 km/u. Voor adepten van rijplezier in zijn puurste vorm biedt Porsche de 911 GT3 indien gewenst bovendien ook met een manuele sport-zesversnellingsbak aan. Daarmee sprint de super-911 in 3,9 s van 0 tot 100 km/u en haalt en haalt hij een topsnelheid van 320 km/u.

Snel in bochten, stabiel op de rechte stukken: straf onderstel met achterasbesturing
Het onderstel van de nieuwe 911 GT3 profiteert van de ervaring van Porsche in de motorsport en werd compleet herwerkt voor een nog betere rijdynamiek. Vergeleken met de 911 Carrera versies ligt de nieuwe tweezitter 25 millimeter dieper. Behalve met de verder verfijnde basisafstelling overtuigt het onderstel met een sublieme handling. Essentieel daarin is de actieve achterasbesturing. Afhankelijk van de snelheid stuurt die tegengesteld aan of in dezelfde richting als de voorwielen om de wendbaarheid en stabiliteit te verhogen. Andere componenten voor de rijdynamiek zijn de dynamische motorlagers en het sperdifferentieel op de achteras.

Optisch laat de 911 GT3 niet de minste twijfel bestaan over zijn roeping. De dominante achtervleugel in carbon beklemtoont dat het design van de sportwagen door de aerodynamica bepaald werd. De lichtgewicht voorkant en voorspoiler werden geoptimaliseerd voor een betere luchtdoorstroming. Ook aan de lichtgewicht achterkant met ontluchtingsopeningen en een nieuwe diffusor is de aerodynamische doorontwikkeling zichtbaar.

Het interieur: belevingscentrum voor uitzonderlijke rijdynamiek
Het interieur van de nieuwe supersportwagen focust op een maximale beleving. Het GT-sportstuur met een diameter van 360 mm stamt oorspronkelijk uit de 918 Spyder. In de Porsche Sport Plus-stoelen met verhoogde flanken beleven bestuurder en passagier de dynamiek van de 911 GT3 ten volle. Ze zijn mechanische in de lengte verstelbaar, de verstelling van de rugleuning en de zithoogte gebeurt elektrisch. Aangezien de 911 GT3 traditioneel een tweezitter is, zijn de zeteluitsparingen achterin afgedekt.

Als optie biedt Porsche voor de 911 GT3 nog drie andere zetelvarianten aan. De adaptieve Sport Plus-stoelen onderscheiden zich door een 18-voudige elektrische verstelling van alle zetelfuncties. De tweede optie zijn de sportkuipstoelen met een klapbare rugleuning, geïntegreerde thoraxairbag en manuele verstelling in de lengterichting. Als derde variant zijn volledige kuipstoelen uit lichte koolstofvezelversterkte kunststof met zichtbare carbonstructuur verkrijgbaar.

Porsche Track Precision-app standaard
Behalve het Porsche Communication Management (PCM) inclusief online-navigatiemodule met realtime verkeersinformatie behoren ook de Connect Plus-module en de Porsche Track Precision-app tot de standaarduitrusting. Met de app biedt Porsche 911 GT3-rijders de mogelijkheid om gedetailleerde rijgegevens op hun smartphone weer te geven, op te slaan en te analyseren. 

Alle informatie over dit nieuwe model is beschikbaar bij onze officiële Porsche Centers.

Prijs incl. BTW 911 GT3 156.670,80 €

Meer weten? Een verdeler in de buurt zoeken? www.porsche.be

Tekst & Foto: © Porsche


---

Audi S5 Cabriolet
in Europese première op Autosalon van Brussel

Audi S5 Cabriolet in Europese première op Autosalon van Brussel

• Een elegant en sportief design, een ruimer interieur, nog meer comfort
• Microfoons in de gordels en volautomatisch akoestisch dak standaard
• Krachtige V6-turbomotor van 354 pk en vierwielaandrijving

Audi stelt op het 95e Autosalon van Brussel in Europese première de nieuwe Audi S5 Cabriolet voor. Met de komst van de nieuwe Audi A5 Cabriolet is de A5-familie van de nieuwe generatie helemaal volledig. In deze middenklasser met open dak genieten tot vier personen van heel intens rijplezier. Het volautomatische akoestische dak kan tot een snelheid van 50 km/u worden geopend of gesloten. De Audi S5 Cabriolet haalt zijn hoogstaande prestaties uit een nieuwe zescilinderturbomotor, die een vermogen van 260 kW (354 pk) en een koppel van 500 Nm levert. Hij wordt onthuld tijdens de persconferentie op vrijdag 13 januari om 11.20 uur op de Audi-stand in Paleis 11 van Brussels Expo.

Exterieur: gespierde schouderlijn en traditionele soft top
Voor het design van de nieuwe Audi A5 Cabriolet lieten de ontwerpers zich inspireren door de vloeiende lijnen van de Coupé. De achterruit is nu iets vlakker waardoor het sportieve karakter van de A5 Cabriolet wordt benadrukt, net zoals door de korte overhangen en de lange motorkap met dynamische uitstulping. Met een lengte van 4.673 mm is de nieuwe A5 Cabriolet 47 mm langer dan zijn voorganger.

De traditionele soft top past perfect en levert een optimale bescherming tegen rijgeluiden dankzij een heel efficiënte isolatie. De nieuwe ‘one-touch’ openingsfunctie maakt het standaard akoestische dak nog praktischer. Om het dak volautomatisch te openen – in amper 15 tellen, 18 seconden voor het sluiten – volstaat het om één keer aan de bedieningshendel te trekken, en dit tot een snelheid van 50 km/u.

Het derde remlicht is stijlvol geïntegreerd in de omlopende sierlijst van het deksel van het kapcompartiment. De ledachterlichten en de optionele led- of Matrix-ledkoplampen met dynamische richtingaanwijzers voor- en achteraan brengen zijn hoogtechnologische karakter ook in het donker tot uiting.

Het onderstel: versterkte architectuur
Het brede spoor en de lange wielbasis van 2.765 mm liggen mee aan de basis van het sportief uitgebalanceerde onderstel. De spoorbreedte bedraagt 1.587 mm vooraan en 1.568 mm achteraan. Voor de vooras wordt een geoptimaliseerde ophanging met vijf armen per wiel gebruikt. Achteraan vervangt een vijfarms ophanging de ophanging met trapeziumarmen van het vorige model. Adaptieve schokdempers zijn beschikbaar als optie. Deze schokdempers worden geïntegreerd in het Audi drive select-systeem waardoor de bestuurder zelf kan kiezen tussen een dynamische dan wel eerder comfortabele rijervaring. De nieuwe elektromechanische stuurbekrachtiging zorgt voor een optimaal rijgevoel en nog preciezere stuurkwaliteiten. De nieuwe A5 Cabriolet beschikt optioneel ook over een dynamische stuurinrichting, waarvan de werking wordt aangepast in functie van de snelheid en de stuurhoek.

Motor en transmissie: een heel brede waaier
Met zijn nieuwe 3.0 TFSI maakt de Audi S5 Cabriolet deel uit van een nieuwe vermogensklasse. Uit een inhoud van 2.995 cm3 puurt de drukgevoede zescilindermotor een vermogen van 260 kW (354 pk), of 15 kW (21 pk) meer dan zijn voorganger. Het topmodel accelereert met zijn V6-turbomotor in 5,1 s van 0 tot 100 km/u en haalt een elektronisch begrensde topsnelheid van 250 km/u. Hij heeft standaard permanente vierwielaandrijving quattro en de achttraps tiptronic aan boord.

Interieur: ruim en functioneel
Met gesloten dak is de bagageruimte 380 liter groot. Het compartiment dat plaats biedt aan de soft top zakt automatisch wanneer het dak open is, en komt omhoog bij een gesloten dak. Zo biedt de bagageruimte altijd een maximum aan ruimte. De achterbank is in 50:50-verhouding gedeeld, de rugleuning kan via hendels in de koffer eenvoudig naar voren worden geklapt. Het kofferdeksel van de A5 Cabriolet kan nu standaard automatisch worden geopend via de afstandsbediening of door een eenvoudige druk op de knop aan bestuurderszijde. Als optie biedt Audi ook een bewegingssensor aan voor het openen van het kofferdeksel: de sensor in de achterbumper reageert op een voorwaartse voetbeweging en indien ook de aanwezigheid van de sleutel wordt gedetecteerd, zal het kofferdeksel zich automatisch openen.

Comfort: standaard microfoons in de veiligheidsgordels
Dankzij het fundamenteel nieuwe weergave- en bedieningsconcept inclusief natuurlijke spraakbediening en zoekfunctie met vrije tekstinvoer kan de bestuurder alle functies moeiteloos en intuïtief bedienen. De microfoons die standaard in de veiligheidsgordels vooraan zijn geïntegreerd garanderen een optimale stemkwaliteit, zelfs bij rijden met open dak. Als alternatief voor de standaard analoge ronde instrumenten is ook de Audi virtual cockpit beschikbaar, die tal van weergavemogelijkheden biedt . Het 12,3-duims tft-scherm met hoge resolutie zorgt voor een gedetailleerde weergave. Het optionele head-up display projecteert alle relevante informatie in de vorm van overzichtelijke symbolen en cijfers op de voorruit in het directe gezichtsveld van de bestuurder, zodat hij geconcentreerd kan blijven op het verkeer.

Infotainment en Audi connect: maximaal verbonden
Aan de top van het infotainmentaanbod staat het systeem MMI Navigatie inclusief MMI touch. Het display van 8,3 inch heeft een resolutie van 1.024 x 480 pixels. Behalve een dvd-speler en een flashgeheugen van 10 GB beschikt dit hoogstaande systeem ook over twee multimedia-kaartlezers, een AUX IN-ingang en een USB-aansluiting met laadfunctie.

Een LTE-module brengt de onlinediensten van Audi connect aan boord, en dit gratis gedurende drie jaar. Ook de eerste vijf kaartupdates voor het navigatiesysteem zijn gratis. De multimediamodule biedt ook een wifi-hotspot, waardoor de passagiers hun mobiele apparatuur met het internet kunnen verbinden.

De Audi smartphone interface integreert iOS- en Android-smartphones in een specifiek daarvoor ontwikkelde omgeving in de MMI. De Audi phone box koppelt de smartphone aan de voertuigantenne en zorgt zo voor een optimale ontvangstkwaliteit. Bovendien laadt hij de smartphone via inductie draadloos op volgens de Qi-standaard. Het Bang & Olufsen Sound System levert dankzij een tweede woofer een nieuwe 3D-klank en versterkte bassen. Het maakt de ruimtelijke dimensie van hoogte beleefbaar en geeft de bestuurder het gevoel in een concertzaal te zitten. De versterker van het systeem levert een vermogen van 755 watt via 19 luidsprekers.

Rijbijstandssystemen: optimale ondersteuning
Met tot 30 rijbijstandssystemen biedt de nieuwe Audi A5 Cabriolet uitgebreide ondersteuning aan de bestuurder. Een intelligente combinatie van verschillende technologieën verhoogt de veiligheid, het comfort en de efficiëntie. Tegelijk zet Audi een volgende stap in de richting van autonoom rijden.

Een centrale rol daarin is weggelegd voor de adaptieve snelheidsregelaar (ACC) met Stop&Go-functie inclusief fileassistent. Die laatste ontlast de bestuurder in langzaam rijdend verkeer tot 65 km/u door zelfstandig te vertragen, te versnellen en op wegen met duidelijke markering tijdelijk ook de besturing over te nemen. De predictieve efficiëntieassistent, die gps-informatie uit de nabije omgeving van de wagen analyseert, helpt met gerichte tips om brandstof te besparen – een unicum in dit segment.

De uitwijkassistent grijpt in wanneer een hindernis ontweken kan worden om een ongeval te vermijden. Op basis van de gegevens van de camera vooraan, de ACC en de radarsensoren berekent hij in fracties van een seconde het gepaste traject. Andere bijstandssystemen zoals de afdraaihulp, de parkeerhulp, de ondersteuning bij dwarsend verkeer achteraan, de uitstapwaarschuwing, de verkeersbordenherkenning met behulp van een camera, Audi active lane assist en Audi side assist ronden het aanbod af.

De nieuwe Audi A5 en S5 Cabriolet zijn vanaf maart 2017 beschikbaar bij de Belgische concessiehouders.

Meer weten? Een verdeler in de buurt zoeken? www.audi.be

Tekst & Foto: © Skoda


---

 
  1  2  3  4  5  
 
Tour Amical - Tour Americal
 
Group Cé: Multi-Trailer - Autoinrichting - De autopoetser - Motorsteun - Tanos
 
Sodablast
 
Vavato Classic Car Auctions
 
The Mustang Garage - Cars & Parts
 
Chromage Vleminckx verzinken
 vernikkelen
 verkoperen
 slijpen & polijsten
 oldtimer radiators
 alu laswerk
 behandelen corrosie bestendig
 stoombatterijen op maat
 vertinde koelwerken
 caterpillar
 
Autostoffering Carla
 
EMOFRAGMA conceptfotografie
 
MEN3 EXPERIENCE 
THE ULTIMATE SHAVE
 
Oldtimers kopen & verkopen
 
 
Internationale Oldtimerbeurs Ravels
 
12de Waasland Oldtimerrondrit
 
Belgian Historic Cup 2017
 
WIN FREE TICKETS
 
The Supercar Event 2017
 
Oldimama
 
Herk-de-Stad Classic
 
Dutch National Triumph Day
 
10.000 Lakes Concours d
 
Cento Miglia 7e editie
 
WIN FREE TICKETS
 
Oldtimerdag
 
Antwerp Concours
 
Salute to the 40
 
Malmedy Oldtimer Bourse
 
InterClassics Brussels
 
 
 
 
 
WIN FREE TICKETS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Contact us
Board
CCDA.eu
Oldtimerkopen.eu
Oldtimertips.be
Oldtimertips.nl
Oldtimertips.de
Oldtimertips.eu
Oldtimertips.us
Oldtimertips.com
Oldtimertips.co.uk
thesportscoupe.com
 
our partners:
autoworld.be
Inhoudstabel
evenementenkalender
fotoreportages
oldtimer data
oldtimer experten
musea
clubs
voorbije evenementen